čtvrtek 26. října 2017

Vymalováno- dnes podruhé a jinak!

Ráno jsem se vzbudila zlámaná a šla dolů. Měla šok. Z té mé pěkné karamelové vylezlo milion fleků předtím původně vymalovanou barvou Magnolia.Ale ty fleky vypadaly jakoby mastně... no hrůza. Tak do auta a šup koupit novou barvu. Tam mi ještě prodali roztok" Sugar soap" cukrové mýdlo, že s tím mám stěny pěkně nejdřív umýt a pak teprve natřít. Vybrala jsem pak barvu WHITE CREAM , s tím, že namaluji stejně strop i stěny. Stěny umyté , uschlé, první nátěr. Fleky lezly opět ven... Takže podruhé. Jo a podlahu jsem dnes přikryla igelitem. No nekup to za deset euro...pěkně ho přilepila k obložkám a dnes mne tedy podlaha nečeká. Nátěry dva a vypadá to zatím OK. Ráno si nasadím sluneční brýle...abych nic neviděla. Jinak mne asi klepne... Takže foto podruhé... ! Chybama se člověk učí...a moje záda skučí (KOLENA TAKY)...tapety zítra... zbylý úklid taky ...jsem dnes KO.




Naleju se teplým latté, hodím pod vodu a jdu do hajan... mám dnes opravdu DOST!

3 komentáře:

  1. To znám.
    Z vlastní zkušenosti - pokud je tam vrstev víc ( a to asi je, i když něco jste asi umyla tím mýdlem....) a chtělo to ještě třeba další nátěr, radší tu zeď předtím natřete nějakou penetrací na malbu - ono to tu omítku a malbu zpevní, aby ta malba nezačala praskat a loupat se - pak by to bylo akorát na škrabání... a k vzteku... Nevím, jak v Irsku, ale v UK mají takové hladké sádrové omítky typu "pomsta malířům".....
    Držím palce, ať jste ráno s výsledkem spokojená a pozdravuju Kesynku
    Jitka M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko tak určitě ok :-))) a přeji by se líbilo !!Iv

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, ty se snažíš. Tolik práce.M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!