neděle 16. dubna 2017

Přání...

Přeji Vám všem krásné Velikonoční svátky!

U mne tak poskrovnu..jen dva mazance a dnes jsem upekla pár žloutkových věnečků z odpalovaného těsta. Je ošklivo, celý den poprchává a je chladno. Tak s Kesynkou a Chlapečkem budeme doma , v teple, já s jehlicema a pejsci pod dekou... 






Na stole mám ve váze oranžovo žluté tulipány a jinak jsem velikonoční výzdobu nedělala. Tady stejně nikdo nechodí hodovat, tak nebarvím ani vajíčka. Irské děti hledají čokoládová vejce venku na zahradách, mají je schované v trávě. Zítra ještě dopoledne udělám pár chlebíčků s vajíčkovou pomazánkou . Doufám , že si užíváte svátky jara co nejlépe! Děkuji Vám všem za milé komentáře!

6 komentářů:

  1. Marcelko, děláš mi chutě s věnečky - mám je ráda, ale pekla jsem je snad jenom jednou. Koledníci u nás také nechodí a tak si se svátky letos hlavu vůbec nelámu. Ahoj a mávám za vodu. Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Marci,venecky vypadaji mňamózně.Krásné svátky í Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marci,venecky vypadaji mňamózně.Krásné svátky í Tobě :-)

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko ty věnečky jsou opravdu mňamka veliká..
    Já jsem celičký víkend byla v práci a dnes ještě poběžím na noční.. Velikonoce jak malované 😉..
    Přeji ti krásné dny a pejsánkům posílám pohlazení.Z❤

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, mazance i věnečky vypadají skvostně. Určitě i tak chutnají. U nás prší a je zima,ani moc koledníků nechodí. M.

    OdpovědětVymazat
  6. Ty mazance jsou krásné, dala bych si. Do pečení se mi teď vůbec nechce.
    Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!