neděle 11. prosince 2016

Včerejší zábava...

Už budou za chvilku...tak abych stihla každoroční tradici....


Stejně to většinu rozdám...

9 komentářů:

  1. No ted u tebe je to vyroba ve velkem.Ja tady mela vnucku a spolu jsme pekly ale mozna tak ctvrtinu z toho co vidim u tebe.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, to je velkovýrobna. Obdivuji! Měj se fajn! D. :-) ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, přípravu máš báječnou, je vidět, že budeš obdarovávat, že ?
    Užívej si předvánoční čas.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, nejspíš budeš obdarovávat cukrovím i letos a já věřím, že udělá radost a bude moc chutnat. :) Já doma také peču, přítel cukroví moc chválí, ale já mám stejně raději cukroví od někoho jiného, hrozně ráda ochutnávám nové druhy a zkrátka každý má cukroví jiné.. :)

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, to už je pěkná hromada cukrovíčka.
    P.S. potěšilo mne, že používáš kuchyňskou chňapku ode mne. Zdravím za moře. Marie

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, ty ses tedy rozjela :o)
    Přeji hezké dny, pa Helena

    OdpovědětVymazat
  7. Teda to je vážně velkovýrobna :-))

    OdpovědětVymazat
  8. Marcelko - to je výkon. Tolik cukroví - dělané s láskou, určitě se na stole dlouho neohřeje.
    Iva

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!