úterý 20. září 2016

Dozdobeno, dopletená čepička a další projekt...

Je konečně hotovo, dozdobeno, dopletená čepička. Snad se bude líbit a budu mít možnost si maličkou vyfotit, až to bude mít na sobě. A mohu plést další. Ráno mi na skypu oznámila Anička, polka ,která se mnou několik let tady pracovala v hotelu, že se jí na Vánoce narodí holčička. Tak jí chci také udělat radost dárkem. Babička jí bohužel vloni zemřela, která u nich v rodině pletla.


A protože v košíku s pletením mne strašil již 4 x páraný šátek Eyeblink, kde jsem nějak zápasila s krajkou, pustila jsem se do něj popáté. Udělala řádně veliký nákres a jupí...první krajkový oddíl zvládnut. Jen z Aracaunia lace se plete jako s nití, druhé klubko na pokračování mám Malabrigo lace, ta je snad ještě tenčí. Zatím jsem vyplela 380 metrů Aracainie a uvidím, jak to půjde s Malabrigem, přijde mi jemnější a tenčí. Tak snad jej konečně dopletu a pak může letět, jako dárek...

Již nyní je na jehlicích přes třista očí. Krajka začínala na 276 očích.  Ale snad ho dopletu....konečně. 

4 komentáře:

  1. Dávám palec nahoru, krásný dárek, šaty budou určitě schované na památku Marcelko.
    Mám také chuť zkusit nějaký větší šátek, ale nejdříve se musím již pustit do vánočního dárku - deky, abych vše stihla.
    měj krásné dny.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, šatičky jsou kouzelné. Kytičky je krásně zdobí. Šátek bude určitě také moc pěkný. Těším se na obrázek. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, nádherné!!! Měj se fajn Ivana

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!