neděle 10. července 2016

Knižní výměna

10.června na svém blogu vyhlásila Radka:http://radunka1062.blogspot.ie/2016/06/letni-knizni-vymena.html knižní výměnu. Výměny jakékoliv mám ráda a ráda se jich zúčastnuji, proto jsem se přihlásila. Radka mi vylosovala Šárku ze Slovenska. Ta se mi brzo ozvala na mail, Sárka pochází z Ostravy ,ale na Slovensko se provdala, napsala mi moc hezký mail. Přišel mi balík a druhý putoval odsud na Slovensko.


Dvě knihy v jazyce slovenském a doma vyrobené mýdlo v háčkovaném pytlíčku mi udělaly velkou radost. Už jsem přečetla deset kapitol z první knihy a slovenština mi vůbec nevadí!
Śárce jsem vybrala dvě z mých oblíbených knih, přidala vosk do aroma lampy s letní melounovou vůní a ze skrýše ještě zabalený pytlíček z Francie, s levandulí a andílkem. Doufám, že balíček doletěl na Slovensko v pořádku. My dvě se domluvily, že až knihy dočteme, že si výměnu ještě zopakujeme ,samy mezi sebou. A tak mám další spřízněnou virtuální duši. Mávám na Slovensko a Radce děkuji za uspořádání knižní výměny!

2 komentáře:

  1. ahoj Marcelko, výměna mi nějak "utekla" a stejně bych se nejspíš nepřihlásila - knížky nekupuji, protože si je půjčuji - jinak bych se už do bytu pro knihy nevešla:-) hezké letní dny za vodu Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Zase jedna vydařená akce. Přeju krásné léto. M.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!