neděle 8. května 2016

Nakoupeno...

V týdnu jsem ve městě sháněla knoflíky a při té příležitosti se podívala i do Charity shopů. A v jednom našla tohle:


Plný pytel čisté vlny za deset eur! Balík jsem si nechala schovat a šla domů pro tašku na kolečkách. V pytli je asi deset přaden, béžové, hořčicově žluté, tmavo hnědé vlny.
Včera jsem smotala jedno přadeno. K ruce si vzala kuchynskou váhu a klubka vážila. Každé má zhruba deset až dvanáct deka.
To je výsledek motání jednoho přadena. Ještě je jich v pytli asi devět. Budou ponožky, možná nějaká deka. Na svetr je vlna docela ostrá. zkusím uplést ponožky a vyprat je, jsem zvědavá, jaké pak budou na omak. Vlnu do charity shopu dala starší paní, která z vlny vyráběla tkané koberce. Nechala jsem tam na sebe telefon, kdyby paní přišla , že bych si s ní ráda popovídala o jejím tkaní. Vzhledem k tomu, že klubko vlny na ponožky tu stojí okolo devíti eur, byl to dobrý nákup. Celé deštivé období budu mít z čeho tvořit!
Ale udělala jsem si i velkou radost, za podstatně jiné peníze dalším nákupem. On-line z Anglie. Malabrigo sock, Malabrigo lace a Wendy Air mohér.



Z Lace bude dárek, z mohéru také a Malabrigo je pro mne. Je tak příjemné na omak a ty barvy! Jen ještě nevím, co z něj bude. Nejdřív musím doplést resty ,ale i tak budu hledat nějaké návody na svetřík.Už se těším! 

5 komentářů:

  1. Už som také čosi videla ovčia, ručne farbená, lovely!

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, to byl úspěšný úlovek. Máš mnoho materiálu na tvoření.Už se těším na foto. M.

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marcelko
    Dobře jsi nakoupila,ponožky budou určitě hřát.Jinak ty barvy ostatní vlny jsou moc hezké.Tak ať se daří a určitě něco hezkého vymyslíš.
    Tak pracuj,hezký den Marťula

    OdpovědětVymazat
  4. Než se pustis do ponožek, uplet si ťapky a chod v nich, klidně jen doma místo bačkor. Mám obavy, že se budou rychle proslapavat, hlavně na patách. Pokud je vlna ostrá, kobercová, bude z ní skrabave všechno. I deka. Ale předložka k posteli by byla luxusní a tam ostrost příze nevadí. Oldwomen

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!