úterý 26. dubna 2016

Překvapení

mi přichystaly dvě blogařky. Zuzka z blogu Korálky dnů a Alenka s blogu Osblove. Přijela pošta a donesla mi dva balíčky. Z dálky, jeden od Zuzky a jeden až ze Slovenska od Alenky. 

V balíčku od Zuzky mne čekalo veliké překvapení. Zuzanka mi k svátku zabalila 4 nádherné šálky, knížku s detektivní zápletkou a prášky do pečiva. Obálka byla v rohu dole rozlepená a otevřená a při otevření dveří paní poštačce mne do nosu až udeřila silná levandulová vůně. Půlka obálky je mastná od levandulového oleje, ale v obálce žádný nebyl. Asi se někomu v jiném balíčku při přepravě rozbil a vylil na moji obálku od Zuzky. Zuzko Ty vždy víš, čím mi udělat radost, já Ti moc děkuji a nejen za balíček, ale i za naše zatím virtuální přátelství.




Druhou radost mi udělala obálka ze Slovenska od Alenky s blogu "Osblove". Alenka mi poslala CD dokumentu ,ve kterém účinkuje část její rodiny. Až si CD pustím, vrátím se k tomuto dárku v samostatném příspěvku. Dokument se natáčel po dobu sedmi let a týká se autismu a je o životě lidí, kteří tuto nemoc mají. Protože není nikde na internetu ke shlédnutí, Alenka mi CD s filmem, oceněným několika cenami, poslala.
Alenka i Tobě moc děkuji! Obě dvě jste mi zpříjemnily dnešní opět studený a sychravý den. Je báječné si dělat v tom našem blogovém světě radost! Už několikrát jsem se přesvědčila, že dobro se dobrem oplácí a tady mezi náma to skvěle funguje. A nejen ve výměnách! Krásný zbytek dnešního dne přeji!

5 komentářů:

  1. :-))))))))))))))))))))

    OdpovědětVymazat
  2. To je moc hezké, milé a radostné Marcelko.
    Ála

    OdpovědětVymazat
  3. Není nad milá překvapení, co zpříjemní den. Jana

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, dodatečně všechno nejlepší k svátku a užij si radost z krásných dárků. Stejně ten svět blogerek je úžasný.o)))...mně se moc líbí..naplňuje, inspiruje a dokáže udělat i velikou radost..krásné dny..Inka

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, to je tak hezké a milé, dělat si radost je prostě úžasné!!! Měj se krásně a mávám!!!!! Jarka

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!