čtvrtek 10. března 2016

Adélčiny...

šaty strejdovi na "svatbu" ! Dnes jsem byla na krevních testech v nemocnici v Navanu a když jsem šla z autobusu do nemocnice podél obchodů, viděla je ve výloze. To bude princezna. Moje vnučka Adélka, až půjde za družičku strejdovi . Sice mají jinou velikost, jsou menší, ale podle rozměrů, co mi poslala snacha, si myslím, že je Adélka v pohodě oblékne. Je pořád nějak menšího vzrůstu, než její spolužáci ve školce. V pondělí je pošlu a budu se těšit , zda jí budou. 




Jsou vyšívané korálky, mají dvě spodničky, tylovou a saténovou, vzadu se zapínají na knoflíčky a vážou na mašličku. Tady je holčičky nosí na První svaté přijímání. Jsou tu specializované obchody, kde koupíte i bílé botky, kabelku, kožíšek přes ramena, diadém do vlásků, kabelky, perličky,... a šatů je veliký výběr, různých střihů a materiálů. Byla jsem v šoku, co všechno tyto princezny potřebují, pro tuto událost. Naše Adélka je snad (doufám, že jí budou) oblékne na svatbu. Do té doby ještě pořídím bílé botičky a nějaké doplnky. Jsem moc zvědavá, jakou z nich bude mít radost.

A sobě jsem koupila svazeček tulipánů a narcisek...Už bych tak chtěla jaro, tak kousek jsem si přivezla domů. Když teda byl  ten včerejší Mezinárodní den žen! Mějte hezký zbytek týdne!


6 komentářů:

  1. Šaty jsou nádherné, bude z Adélky malá princezna. Marcelko, měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šatičky, Adélce to bude moc slušet :-)) Taky už chci jaro :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko, šatičky jsou moc pěkné. To bude Adélka krásná drůžička. M.

    OdpovědětVymazat
  4. A podívej se na odkaz http://makra-patchwork.blogspot.cz/2016/01/podsedaky.html
    zda to není co hledáš o paličkování.
    Viz. dotaz u Helenky. Napsala jsem ti i do emailu. Marie

    OdpovědětVymazat
  5. Dievčatku aj veľkej žene prajem, aby ste si užili veľa radosti z parády aj z jari:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Marcelko, než jsem se dostala k blogu, tak vidím, že se Maruška sama přihlásila :o)
    Šatičky jsou překrásné, princezna bude dokonalá...
    Měj se moc hezky, Helena

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!