pondělí 11. ledna 2016

Výzva u Zuzky- čtenářská roku 2016

U Zuzky na blogu "Korálky dnů" jsem dnes našla čtenářskou výzvu pro tento rok. Sice je pro mne těžší ji splnit, když nemohu do knihovny, tak jak jsem leta od dětství byla zvyklá. Ale dvě knihy mi přišly od Ježíška, dalších sedm jsem si sama objednala minulý týden, nechala poslat kamarádce a ta mi je pošle sem. letos se snad dostanu i domů, po dvou letech a až poletím zpět, můj příruční kufr je vždy plný knih. Takže letos by se mi mohlo čtenářskou výzvu možná splnit. Jen ji asi budu plnit na přeskáčku. Ne od prvního bodu... To mi snad bude prominuto....

Zadání
  1. Kniha začínající stejným písmenem jako tvé křestní jméno
  2. Kniha poprvé vydaná v roce 2016
  3. Kniha z žebříčku 100 nejlépe hodnocených knih na DK
  4. Kniha napsaná nebo inspirovaná skutečností
  5. Kniha, která byla přeložena do angličtiny
  6. Kniha, která má méně než 200 stran
  7. Kniha, která byla zfilmovaná
  8. Kniha, která má více než 400 stran
  9. Kniha od veřejně známé osobnosti (ne spisovatele)
  10. Kniha povídek
  1. Kniha od českého autora
  2. Kniha od autora píšícího pod pseudonymem
  3. Kniha autora oceněného Nobelovou cenou
  4. Kniha přečtená za jediný den
  5. Kniha s číslem v názvu
  6. Oblíbená kniha tvého dětství
  7. Kniha doporučená kamarádem
  8. Kniha o přátelství
  9. Populárně naučná kniha
  10. Kniha od autora mladšího 30 let
Moc se na čtení těším. Je to jedna z věcí, které mi tady opravdu chybí a to moc. Vlastně čtu pořád dokola i to, co už tu mám a něco málo si i půjčuji od těch, co tu bydlí. Zkusím i na FB oslovit ostatní ve skupině "češi v Irsku" , třeba někdo taky rád čte a vymění se mnou nějakou knihu nebo mi prodá tu , kterou má přečtenou. Zkusit to mohu...

3 komentáře:

  1. Marcelko, i ze zahraničí jde čist... stačí objevit kouzle elektronické čtečky...není to úplně ono,ale číst se dá....spousta knih je ke stažení volně na netu a pokud už kupuješ ebooky,není to tak drahé jako normální knihy....

    Pokud by jsi měla zájem,mohu ti poskytnout pár odkazů na legální zdroje četby...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Majko, to by bylo skvělé, já našla ,ale jen takovou tu povinnou četbu pro středoškoláky. Bohužel čtečku nemám, nejsem moc technický tip, ani tomu nerozumím, jak se to stahuje do té čtečky. Ale mohu o tom přemýšlet, hihi.Přidala jsem si Tě do sledovaných a gratuluji opožděně k titulu Ing.!!!

      Vymazat
    2. Marci díky.
      Jo povinná četba vede - je to díky volným autorským právům po smrti autora... od žijících se dá najít např. na ulozto.cz ale tam to není šířeno legálně - jsou to různě pořízené kopie bez souhlasu autora... pěkné je toto forum http://www.ebookforum.sk/ , pokud se registruješ,dá se dostat i ke konkrétním knihám a další volně získatelné jsou pod odkazy třeba http://www.ebookeater.cz/ https://www.kosmas.cz/vyklad/43/e-knihy-zdarma/
      http://www.databook.cz/e-knihy-zdarma
      https://www.mlp.cz/cz/projekty/on-line-projekty/sherlock-holmes/
      https://www.mlp.cz/cz/projekty/on-line-projekty/praha-v-knihovne/
      a tady mezi placenými je i spousta zdarma http://www.palmknihy.cz/elektronicke-knihy.html?dir=asc&order=price

      prostě to chce spoustu času, prokousat se tím a pak má člověk tolik knih,že to nepřečte ani za celý život... jo a docela dost knih je v pdf, takže to přečteš i na pc... případně si stáhni program calibre a díky tomu přečteš i ty ostatní formáty...

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!