čtvrtek 29. října 2015

Letní výměna

Zúčastnila jsem se Letní výměny, pořádané Radkou. Pro Radku jsem i tvořila dárek. Háčkovaný šátek z  jemné Drops Lace, v barvě tyrkysu, aby jí v zimě připomínal barvu moře a hřál jako slunce v létě. Pro mne měla tvořit mladá paní, která se Radce ozvala, že je na mateřské dovolené a nemůže si dovolit poštovné do ciziny. Radka to nějak vyřešila, napsala mi že bude tvořit dárek pro mne ona a pro mladou paní vylosovala nějakou další blogerku.Protože mi dnes přišel dárek z Podzimní výměny,myslím, že je čas ukázat letní tvoření. Dárek z Podzimní výměny Vám ukáži , až mi Pavla, pro kterou jsem tvořila já, napíše, že už má dárek ode mne. Na dárek z Letní výměny ještě čekám.
Radka se mi omluvila, že má víc práce než obvykle a dárek pošle, až se jí podaří dostat na poštu. Můj šátek nosí a udělal jí radost a napsala mi, že ho v práci nesundá celý den z krku. To mne těší!
Se šátkem letěla i magnetka Ireland a mýdlo, které dávám do dárků ve výměně vždy.

5 komentářů:

  1. Marcelko, je hezké dělat jen tak někomu radost, setkala jsem se s tím prvně tady na blogu a i já se občas přihlásím.Kromě jedné negativní zkušenosti, jsem pokaždé nadšená, trvalo mi než jsem do výměny vstoupila znovu a nelituji. Měj se hezky. Jana

    OdpovědětVymazat
  2. Marci, nádhera. Už netrpělivě a zvědavě vyhlížím pošťáka s dárkem od Tebe:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Marci, tak ten je teda nádherný. Jsem se přihlásila do té šité vánoční a obhlížím další. Kdyby někde byla tak klidně do řekni.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!