neděle 14. června 2015

Andělka....

Psala jsem onehdy, že mému synovi umírá Enny, bulteriérka. Když mne byli navštívit v Irsku, říkal on i jeho partner, že jsou z jejího odchodu špatní a že nějaké mimi budou shánět, ale až tak za rok. Ale všechno je jinak... Jedna chovná stanice bulteriérů vyvěsila fota nově narozených štěnat a byla volná ještě jedna holčička. A víte, čí je? Příští týden se na jedou kluci podívat až někam k Olomouci a kolem 20. července si pro ni pojedou. Představuji Vám Andělku...
Její jméno- Andělská krása z Podhorkého údolí. Andělko, budeš se mít stejně báječně, jako Tvá předchůdkyně Enny Cross Pajar. Vím to....kluci se na to svoje štěstí nemohou zatím vynadívat jen na fotkách a už má i nový pelíšek, misky ,hračky... a já jim to přeji!

8 komentářů:

  1. Milučká bieloružová papulečka :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo jo, ta je kouzelná ! bílé bulíčky se mi líbí moc. Ještě to chce puntíkatý šáteček :o)

    OdpovědětVymazat
  3. Jejda, ta je mrňavoučká.-))

    OdpovědětVymazat
  4. Naprosto kluky chápu. Když jsme přišli o naší retrívřici, tak jsme všichni věděli, že bez chlupatého štěstí být nemůžeme. A po chvíli hledání jsme si jeli pro naší Hopinku. :-) Měj se krásně Lenka

    OdpovědětVymazat
  5. Na tohle těšení si dobře pamatuju! Kdo žije se psem, chápe...
    Andělka je kouzelné miminko!
    Marcelko, moc tě zdravím! Helena

    OdpovědětVymazat
  6. Ta je malinkatá :-)) To bude radosti, já myslím, že takhle brzy je to lepší :-))

    OdpovědětVymazat
  7. Odpovědi
    1. Pajar byla Enny Cross pajar, to jsem psala v příspěvku o Enny. Tenhle malej škvrnousek je nové štěnátko, Andělka-Andělská Krása z podhorského údolí. Už je jí měsíc a bude Lubíků...

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!