neděle 4. ledna 2015

První pletení letos a pejsci

Onehdy jsem ukazovala klubka ze syslírny, že z nich něco vytvořím. A je to! Chomout a palčáky. Stejně ještě tři malinká klubíčka zbyla,pokud seženu podobnou tmavou bude jště baret nebo čepice.
Kesynka a Chlapeček. Dovezli je na Silvestra, že prý velká párty. Tak vidíte, jak se u mne mají... Nějak si je nevyzvedli, budu jim muset zavolat, aby si je dnes vyzvedli, že zítra nebudu celý den doma a nenechala bych je tu zavřené v té jejich plastové bedýnce s mřížkou, kterou mi vždy s nima dovezou.Vůbec v ní nebyli, co jsou u mne, to Vám doufám jasné. Zanedlouho je tu budu mít znova, protože se budou asi stěhovat do jiného domu. Ten jejich, ve kterém jsem s kočkama a kesynou a Chlapečkem strávila Vánoce, majitel prodal. Už na mne zkoušeli, jestli je nechci... Chtěla bych a nechápu...ale díky tomu, že pořád někde jezdím stále po doktorech, byli by hodně sami a to nechci. Ale stýskat se mi bude, ne že néééé!


6 komentářů:

  1. ti jsou úžasní :) a zpracovávat syslírnu je pořád potřeba :)

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Marcelko, mávám za vodu:-) Hezky jsi pletla ze své syslírny:-) a pejsci jsou úžasní, takhle u nás spí většinou kocour. Líbí se mi, že jsi zodpovědná - ono je jednoduché si vzít zvíře, ale pak se nestarat je ještě jednodušší. I když ne vždy to jde......Ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  3. Je to tak necitelné, co cítí k živé bytosti, když se o ní nesnaží postarat, je to přeci závazek, láska, co jiného?

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkné pletení Marci, za chvíli máš po syslírně:-))

    OdpovědětVymazat
  5. Marcelko, palčáky a chomout se ti moc povedly :-)) Pejsci si spokojeně chrupkají :-))

    OdpovědětVymazat
  6. Krasne farbicky si vybrala...chomut je vlastne sal? A psikovia nemaju chybu, rozkosni su :-) Skoda, ze majitelia si to nemyslia...

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!