pondělí 12. ledna 2015

Pro Anýzovku s francouzským šarmem...

Spát jsem šla v pět ráno. Doháčkovala, vyprala v jemných mýdlových bublinách,vypla, dopoledne nafotila a šup do obálky, Za hodinku poletí směr Francie. S láskou a díky háčkované. Za vše, co pro mne udělala , když jsem tam měla na kahánku. Prý si ji vezme do Paříže 21.1. a bude honit vodu. Kéž by, v míru a klidu.... Tak Zdení, snad se Ti bude líbit a Tvůj francouzský šarm jen podpoří....


Příze DROPS, odstín PURPLE, dvě skoro celá klubka dvojitě. Lace shawl, délka 190 cm, šířka 42 cm.

8 komentářů:

  1. tak ten je naozaj úžasný...

    OdpovědětVymazat
  2. Tedy takhle do noci - rána jsem už dlouho neháčkovala! Máš můj obdiv, Marcelko, a nejen za výdrž, ale i za dílo samotné!
    Nádhera!
    Posílám pozdravy,Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Hand made with love ♡ mě bude hodně hřát na srdci, Marcelko ♡ Úžasný je a já se neskutečně těším až si tu hebkost na sebe omotám ♡ 1000 merci ♡

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelko, to je nááádhera, jsi opravdu velká šikula. :-)
    P.S. Tak jsem podle tebe uháčkovala síťovku a už jsme s dětmi začali. Sama jsem zvědavá na výsledek. ;-) Měj se fajn. :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!