sobota 10. ledna 2015

Doletěl...dárek z Vánoční výměny

Tvořila pro mne Denisa, která zimní Vánoční výměnu pořádala. Tímto jí děkuji za skvělou akci a doufám, že i Vám ostatním se líbila. I když jste třeba na dárek čekaly stejně dlouho jako já, až do ledna. Jen mne mrzí, že k některým ( Katka Nageli ) například vůbec dárek nedoputoval! Možná měla pořádající občas výměnu připomenout a nebo i mailem oslovit ty, které zapomínají, že se do této akce přihlásily. Katka, která nádherně tvoří a dala si s dárkem práci, si to jistě nezaslouží. I mne to mrzelo a moc, když mne Denisa neoslovila v určeném čase. Ale vše jsme si navzájem napsaly po mailu a dárek doletěl a ne jeden.


Děkuji moc, dárek mi udělal radost , hlavně andělíček, který má chránit mé zdraví.
A opravdu MOC si vážím dalšího dárku, který mi po přečtení  mého příspěvku o Vánoční výměně 
ušila a poslala Bára, která tehdy můj příspěvek okomentovala, napsala mi na mail, že je jí líto, že jsem dárek neobdržela a tak že mi ušila pro radost taštičky, Jestli jí mohu dát svou adresu. je to maminka dvou malých rarášků a myslím, že má daleko méně času, přesto si ho našla a její dárek doletěl těsně na Vánoce. Báru mám již i na skypu, mluvily jsme spolu a pletu jejím klukům a jí také dárek. Baru, moc děkuji, Tvůj dárek mne opravdu potěšil!

Já se dalších takových akcí zase zúčastním a doufám, že si navzájem budeme dělat dál radost a působit překvapení!

7 komentářů:

  1. Také mám moc ráda výměny :-) Já dostala od Denisy dárek v podzimní výměně a taky už jsem se trochu bála, že se mi nikdo neozývá :-D A od Báry je to moc hezké :-)

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Marclo, video k článku o cvičení na srovní zad na našem blogu NE!DOKONALÉ už zase je. Dík za upozornění, mávím do Irska:)

    OdpovědětVymazat
  3. Marcelko je skvělé, že k Tobě dárečky doputovaly. Já se letos výměny neúčastnila. Nebyla jsem si jistá, jak bych stíhala a udělala jsem dobře.Už se těším na nějakou výměnu, která nebude v tak náročném čase. Měj se moc a moc krásně. Lenka

    OdpovědětVymazat
  4. Marcelka som rada, ze vsetko nakoniec dobre dopadlo :-) A Bara je velmi sikovna...je to od nej mile, ze Ti usila darcek :-) Maj sa krasne, papa

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Marci !
    Opravdu je smutné,když se někdo do výměny přihlásí,pak se ani neozve a zkazí tak myšlenku navzájem si udělat radost.
    Je fajn,že dárečky k tobě nakonec přece jenom doputovaly a dokonce jak píšeš jsi dostala i nějaké dárečky navíc.
    Marci,moc Tě zdravím,doufám,že zdravíčko slouží a že se máš dobře!

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné Marci, moc:-)
    Máš pravdu, pořádající by měli do účastníků občas strčit a pohlídat, aby všichni poslali a všichni dostali.-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jsem moc ráda Marci, že dárek udělal radost :) Výměny já moc ráda.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!