úterý 13. ledna 2015

Dárek za 444. příspěvků...

A kde že je tolik příspěvků? U Helenky, kterou jsem našla mezi prvníma, když jsem ještě ani blog neměla. Tehdy bylo jen pár blogů, které jsem četla: Helenčin, Zuzčin, blog Blanky, také Fizule, Denisy, Jany a Jarky, Marty.... Zde je odkaz na blog Hely :http://helenshomehelensworld.blogspot.ie/

a také obrázek dárků relaxačních, k jejímu 444. příspěvku na blogu. Má můj obdiv, já k nim mám ještě hodně daleko!
Ty ponožky jsou prostě úžasné, tak zkouším štěstí...

5 komentářů:

  1. Marcelko, moc hezky jsi to napsala. M.

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelko, kolik ti platím? :o) Taková nádherná reklama! Moc děkuji a posílám pozdravy!
    Helena

    OdpovědětVymazat
  3. Jsi mě tak nalákala, že jsem se u Helenky taky přihlásila s mailíkem ;-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!