neděle 9. listopadu 2014

Sobotní...

V sobotu tady pršelo jak z konve. Bylo chladno a nevlídno a to já musím něco dobrého upéct, abych měla ke kávě či čaji něco dobrého. Protože jsem koupila slívy ,tvrdé jako kámen, zadělala jsem od oka kynuté těsto, abych je zpracovala. A upekla OBR šneky.Byly vynikající!
Pár jsem jich snědla sama a dnes dorazila Sonina na návštěvu a pomohla mi je při kávě dojíst. 
Taky jsem dopletla čepici z minulého příspěvku a hned začala další. Zpracovávám vlny se syslírny, jen mi došla šedá vlna a tak v zadní části čepice bude ještě jeden pruh. Snad ji zítra dopletu a nafotím.
Ze syslírny vybrala vlnu na další tvoření. Přece jen musím něco dělat, zvlášt v čekárně u lékaře, kde trávím každý týden spoustu času.
A udělala jsem si radost, koupila si kytičku. A Vám ji posílám všem a přeji zdárné vykročení do nového týdne.




2 komentáře:

  1. Jsi pilná pletařka Marci:-) Obr šneci jsou nejlepší, jsou hned hotový:-))

    OdpovědětVymazat
  2. Marcelka, "sneci" vyzeraju fantasticky :-) A ciapky co pleties su super...ja tiez v zime nosim, aby mi bolo teplucko...sikulka :-) Prajem skore uzdravenie, papa

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!