středa 6. listopadu 2013

Největší přání

Dnes jsem díky blogu ....zase ta Lucie shlédla dokument  : http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10330849929-nejvetsi-prani/ , který mne donutil  hodně přemýšlet. Doporučuji Vám jeho shlédnutí, opravdu stojí za to! Doporučuji kapesníky poblíž, mne tam pár momentů dostalo. A díky tomu, jsem se rozhodla, se tu ptát Irů i krajanů, jaké je jejich největší přání. Jsem na výsledek mé ankety velmi zvědavá. A mám na Vás , co mne čtete,(moc děkuji, vážím si toho) stejnou otázku. Můžete mi napsat do komentáře, jaké je Vaše  největší přání? A pokud chcete vědět víc, dozvíte se v dokumentu. Já se k tomuto tématu vrátím, až bude popsaná stránky v sešitě, do kterého budu psát nej... přání  těch, kterých se tu budu ptát. Díky předem za Vaše odpovědi! A všem hezký večer přeji!

5 komentářů:

  1. Ahoj Marcelko, tak já budu přemýšlet, možná si sepíšu seznam a pokusím se najít do největší přání. Třeba to bude nakonec to, co mě napadlo jako první. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
  2. Budu se těšit Zuzko a zkus se podívat na ten dokument, je opravdu zajímavý! Ahoj Marcela

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Marci,na příspěvek se podívám,až budu mít více času.A mým největším přáním je,abych odcházela z tohoto světa s lehkostí,nezatížená chybami a abych se už nemusela vrátit.Čekám na mail.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Marcelko, to je ale pěkně těžká otázka. Mám coby úplně obyčejný člověk několik zásadnějších přání a spoustu menších, ale největší - fakt nevím. Taky mrknu na pořad a uvidím, kam mě posune.

    OdpovědětVymazat
  5. Chtela jsem se na video podivat ale nechce se to otevrit . Me nejvetsi prani je aby jsme byly zdravi to ostatni uz nejak bude.

    OdpovědětVymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!