čtvrtek 23. května 2013

Duben za kamna vlezem, květen ještě tam budem...

....tak tohle krásné české pořekadlo sedí na tento týden v Irsku ,jako ušité ! Tento týden svítilo sluníčko, pršelo, jen se lilo a to dokonce s ledovými kroupami ,vítr fučel jako v zimě a jeden den dokonce padal sníh s deštěm.Ale Irové již chodí naboso, někteří dokonce v pantoflích a žabkách a krátkých rukávech. Tak taková hrdinka já nejsem! Moc se omlouvám za nedodané fotografie z bazaru,ale protože ten den také neustále pršelo, ani jsem fotoaparát s sebou nebrala.Byla psí zima ,stánků pomálu ,koupila jsem pouze dvě háčkované dečky , v kombinaci s látkou, ty Vám ukáži zítra.Před chvílí jsem skončila psát další projekty,což je důvodem mé absence zde, v tomto týdnu. Mám jich totiž do 10.6.odevzdat dohromady pět- Assisting a patients/clients with feeding,  Assisting a patients/clients with dressing and grooming, Bed bathing a patient/client, ty jsou ještě z předmětu COP-Care of older people, z kterého jsem měla minulý týden praktickou zkoušku a dva nové projekty z již nového , dalšího předmětu Activities daily living,  první na téma Activities of Daily Living a druhý Recreational Activities for patient/client , how the activities of living and recreational activities can be applied to a client to better meet identified needs over a period 6 weeks.
Doufám, že tímto jsem potěšila Zuzku,jako že malé anglické okénko! Projekty mám hotové tři první celé, rekreační aktivity jsem začala psát dnes ráno a mám zatím osm stran,což není konečná fáze,protože budu hooodně mazat a přepisovat a dopisovat, než to bude hotové.
Tak jsem ze svého archivu vybrala obrázky, které se mi moc líbí  a posílám Vám všem přání dobré noci a krásného nadcházejícího víkendu!

6 komentářů:

  1. Marcelko, držím pěsti, i u nás v Česku se rapidně ochladilo a mě ta zima skolila s virozou. Je to síla, takový výkyv, minulý týden v plavkách, tento v kabátě :((. Tobě přeji krásné dny, ať vše zvládneš bravurně jako doposud. A,.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Díky Ajko, dnes IT ,což není můj šálek kávy,tak tu polemizuju sama se sebou-jít či nejít???No to víš,že jdu!Brzké uzdravení a díky a pozdrav!Uvař si čajík a šup do pelíšku!

      Vymazat
  2. :-))) ty už mne máš přečtenou:-), to víš, že jsem rychle četla a potichu překládala:-). Také bych chodila bosa nebo v pantoflích, ale když mám studené nohy, tak mne později bolí kyčel, proto se snažím oblékat tepleji. Stále se snažím usušit seno, ale jde to ztuha. Hezký víkend. Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zuzi tak mne v Irsku teplé ponožky málem přirostly k nohám!Všechny pantofle a letní oblečení už je zpět v čechách.Taky se raději oblékám teple a ne jako "za mlada!"Hezký týden!

      Vymazat
  3. Marci tys šikulka! Tolik toho zvládneš:-)
    Užij si víkend:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Ajko,ani jsem nestihla odepsat,víkend byl pracovní...

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!