středa 27. února 2013

Držte mi palečky...

Ukážu Vám ,co jsem tvořila před Vánoci na objednávku

ze dvou starých kabelek rozpáraných,použila jen ucha a podšívku ,uháčkovala kabelky a všila dovnitř podšívky,k tomu si podle fotky přály čepice spojené s nákrčníkem a obě měly ouška
Dnes jsem po dvou dnech dopsala před několika minutami práci,která měla obsahovat 800 slov.nakonec jich mám 860 na téma Komunikační a informační technologie.Byl to teda nářez,vše jsme si nejdřív vypsala v českém jazyce,pak pomocí překladače přeložila do angličtiny,dnes po škole opsala do počítače,zkopírovala a ted se ještě obléknu a půjdu naproti do obchodu vytisknou,protože nemám tiskárnu.Předmět Komunikace nemám ráda,učitelka skáče z tématu do tématu a jede jako motorová myš!To z její výuky jsem byla v pátek tak rozhozená.A zítra mělo být volno,ale protože Patrik's day vychází na její výuku,nahradila ji zítra a proto ji mám dva dny za sebou.No...už se moooc těším!Doufám,že většinu z Vás tohle nemusí trápit a máte se fajn.Už se těším na sobotu,jak se odreaguju s háčkem v ruce.přeji Vám všem dobrou noc!

4 komentáře:

  1. ty jsi ale šikulka Marcelko:-)
    Ajka

    OdpovědětVymazat
  2. Moc hezké kabelky, moc se ti povedly. K té práci - pokud mohu poradit - asi by bylo lepší, psát ji rovnou v angličtině. Pokud budete psát něco na závěr zkoušky, tak bys to nezvládala časově. I když chápu, že si nejdřív musíš doplnit slovní zásobu - moc tě obdivuji, že jsi se do toho pustila - stále držím palce. ahoj Zuzana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Právě,že tahle specifická slovíčka vůbec neznám,takže si je musím přeložit,abych vůbec věděla,o čem píši a mluvím.Hlavně gramaticky abych to měla dobře,snad se učím i tím,díky za radu Zuzko,každá rada,dobře míněná je fajn!

      Vymazat
    2. Když jsem se začala učit AJ, vždycky jsem měla problém s tím, že jsem myslela v češtině. Obdivuji každého, kdo se domluví - já mám strach, že řeknu nějakou "pitomost". Někdy je u nás zajímavé sledovat starší osoby a číst anglické nápisy na jejich oblečení....Když už kupuji cosi s textem, vždycky se ho snažím přeložit....a v čem mám "guláš" jsou minulé časy... ahoj Z

      Vymazat

Děkuji za Váš čas věnovaný mému psaní a za milá slůvka, ale i ta kritická,protože mne posouvají dál!